Notícies

Imagen
07/10/2020
L'àmplia oferta existent possibilita nombroses experiències d'un o diversos dies, tant de turisme gastronòmic, com a cultural o actiu
Tres plataformes virtuals informatives permeten dissenyar escapades personalitzades des de casa, de forma prèvia a la nostra eixida
Imagen
02/10/2020
València Turisme certifica un notable increment de rodatges a la província després de mesos d'escassa activitat per la crisi del coronavirus
Imagen
29/09/2020
València Turisme impulsa aquesta nova iniciativa de suport al sector turístic en col·laboració amb Visit València i Turisme Comunitat Valenciana
Es tracta d'una targeta virtual gratuïta que permetrà obtenir descomptes en gaudir de productes i experiències turístics dels establiments adherits
Imagen
28/09/2020
El BOP publica la resolució de la convocatòria de subvencions del passat mes de juny, dirigida a invertir en la recuperació del sector turístic mitjançant la reactivació del consum de productes i experiències turístiques
Imagen
23/09/2020
El portal digital www.firacomarques.com continuarà disponible per al públic general de cara a la tardor i, especialment, el pont del 9 d’Octubre
Imagen
17/09/2020
Els responsables del Patronat de Turisme llancen al sector un missatge optimista i animen a l'aprofitament de les noves oportunitats
El certamen se celebrará del 18 al 20 de septiembre, a través del portal digital www.firacomarques.com
Imagen
14/09/2020
El certamen se celebrarà via en línia, del 18 al 20 de setembre a través del portal web www.firacomarques.com
Imagen
03/09/2020
El president, Toni Gaspar, apel·la a la responsabilitat institucional per a eixir de la crisi al costat del sector i critica a aquells que utilitzen la pandèmia com a arma electoral
El responsable estatal en matèria turística, Fernando Valdés, coincidix en la necessitat de la unitat institucional i destaca la fortalesa dels agents turístics valencians i les seues “ganes de tirar avant”
Des del sector agraïxen la sensibilitat de les institucions i demanen mesures econòmiques com allargar els ERTO’s o ajornar pagaments, així com una estratègia comunicativa que impedisca “demonitzar el turisme”