Teleasistencia domiciliaria

 

La Teleassistència Domiciliaria es un servici d’atenció domiciliària que funciona a través de la línia telefònica, amb un equip de comunicació i informàtic específic, ubicat en un Centre d’Atenció i en el domicili dels usuaris, que els permet, només estrenyent el botó d’un polsador portàtil, entrar en contacte verbal “mans lliures”, les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any, amb eixe centre, atés per personal especialitzat, per a donar resposta adequada a la crisi presentada, bé per si mateix o mobilitzant altres recursos humans o materials, propis de l’usuari o existents en la comunitat.

 

El Servici de Benestar Social presta el Servici de Teleassistència Domiciliària, en col·laboració amb els municipis de la província sense que això supose cap cost per a l’usuari pel concepte de servici

 

Ací pot descarregar:

Reglament pel qual se regula el servicio.

Modificació del Reglament (BOP 5/02/2016).

 

NOTA INFORMATIVA: Canvi en dades fiscals

 

Documentació:

- Sol.licitud teleassistència domiciliaria.

- Comunicació baixa

- Comunicació renúncia

- Comunicació desistiment

 

 

 

Si desitja més informació pot consultar les preguntes més freqüents.

Imatge tornar enrere