Atenció al ciutadà

Recordem que segons estableix l'article 14 de la Llei 39/2015, les persones jurídiques tenen l'obligació de relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu pel que han de dirigir-se a la seu electrònica.

Hauran d'acudir a la cita puntualment, proveïts de mascareta amb el DNI i de manera individual.

 

La Diputació vos inform@:

La Diputació de València vos informa en labatliarespon@dival.es

 

Informació telefònica:

Podeu telefonar-nos al 96 388 25 25. El nostre horari d'atenció és ininterromput de 8 a 21h de dilluns a divendres.

L'estiu (del 29 de juliol al 2 de setembre), l'horari és de dilluns a divendres de 8 a 14 h.

Del 22 de desembre al 5 de gener, l'horari és de dilluns a divendres de 8 a 15 h.

HORARI DE FALLES (setmana de l'11 al 17 de març): de 9 a 13:30 h i de 15 a 21 h de dilluns a divendres

 

Informació sobre temes tributaris:

Atenció telefònica: 96 300 05 00. Horari d'atenció de 8:30 a 14 h de dilluns a divendres.

Atenció electrònica: Oficina Virtual del Contribuent (OVC)

Atenció presencial: Oficines d'atenció al contribuent

Del 22 de desembre al 5 de gener, l'horari serà de 9 a 13:30 h en atenció presencial i de 9 a 14 h en atenció telefònica.

HORARI DE FALLES (setmana de l'11 al 17 de març): de 9 a 13 h 

 

Imatge tornar enrere